Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Mer fra Trondheim

Nå har jeg sjekka nettbanken flere ganger allerede, i dag.

Og jeg har ikke fått noe penger, fra Nav, inn på kontoen.

(Selv om jeg var hos dem i går, og la inn en 'haste-søknad').

Og jeg har kun hotell fram til klokka 12.

Og kun cirka 60 kroner, på kontoen.

Så jeg må bort til Nav Falkenborg igjen, (en gåtur på tre-fire kilometer vel, hver vei), seinere i dag.

(Ser det ut til).

Og høre om hva som skjer.

(Etter at jeg først må pakke alle tingene mine.

Og sjekke ut av hotell-rommet.

For hundrede gang, liksom.

Siden at jeg flytta til Trondheim, i begynnelsen av februar.

Så Nav Trondheim sliter meg ut litt.

Må man vel si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Og nå fikk jeg en tekstmelding om at Nav-veileder, (som jeg har klaget på, til Sivilombudsmannen og Helsetilsynet blant annet), vil ha et møte, i morgen, klokken 11.

Men jeg har jo ikke noe sted å være, fra i dag klokken 12.

(Noe jeg har informert Nav om.

I 'haste-søknaden' min fra i går).

Så dette blir jo som noe støy, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

Screenshot_2018-04-04-10-03-09[1]

PS 3.

Det er dessuten sånn, at når det gjelder mobilen min, (som er Telenor kontantkort).

Så har saldoen 'plutselig' blitt null, et par ganger, de siste ukene.

Så her er det noe 'merksnodig', som foregår, (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nå har jeg venta i over 20 minutter, på Nordea sin nettbank.

Nordea har sånn spesielle tidspunkter, for når penger kommer inn.

(Noe de er nokså alene om, vel).

Og klokka 10.15 er et av disse spesielle tidspunktene, da.

Men nå har jeg prøvd å sjekke, i tjue minutter, om det kom inn penger klokka 10.15, liksom.

Men nettbanken til Nordea er veldig treg, da.

(For å si det sånn).

Så jeg lurer på om jeg skal pakke ned PC-en før jeg får sjekka saldoen, (etter 10.15 liksom).

Hm.

For hvis jeg har fått Nav-penger, så er det jo ikke noe vits å gå bort dit, liksom.

Da må jeg nullstille meg, liksom.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

nordea nettbank

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter