Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. juli 2018

Mer fra Norge

Nå blogger jeg fra biblioteket.

Og den Lene, som OBS Triaden-disponent Skjalg Nakkim fikk to døtre med.

Det var visst Knut Hauge sin eks, ('Dverge-Lene').

Men da lurer jeg litt.

For jeg har tidligere blogget om 'Kassaleder-Helene' sin 30 års-dag, i mai/juni 1991.

Og da tok jeg drosje hjem derfra.

Og da, (i/ved taxi-køen), så chatta jeg med Skjalg Nakkim.

Og da var han i lag med ei Lene, (som jeg en gang telte sammen med, på en varetelling, (vi ble fordelt av butikksjef John Ellingsen)).

Og hu hadde helt lyst hår, (og briller).

Og 'Dverge-Lene' har/hadde nokså mørkt, ('kommune-farget' hår), sånn som jeg husker det.

Og 'Pene-Lene' var en del høyere enn 'Dverge-Lene', (vil jeg si).

Så her må det da ha vært at Skalg Nakkim har vært partner/kjæreste, med to OBS Triaden Lene-er.

Hm.

For jeg mener å huske, at Knut Hauge og jeg.

Vi chatta om, at det var synd på 'Kassaleder-Helene'.

(På bursdagen hennes).

For mora løfta så mye på skjørtene, (og viste trusa/'dåsa' si da), mens hu dansa.

Så det var pinlig, å se på, for 'vanlige folk'.

Og enda mer pinlig, må det vel ha vært for dattera, (nemlig 'Kassaleder-Helene').

Men ville Knut Hauge ha dratt på den bursdagen, (til 'Kassaleder-Helene'), hvis han eks, (hu var fra Rælingen og bodde sammen med Knut Hauge på Ammerud), 'Dverge-Lene', hadde dratt dit, sammen med disponent Skjalg Nakkim.

Det tviler jeg litt på.

(For å si det sånn).

Så her er det forviklinger, (vil jeg si).

Men så jobba det jo også, nærmere hundre personer, på Matland/OBS Triaden, (på den tida jeg jobba der).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Like etter at jeg skrev bloggposten ovenfor.

Så var det sånn, at en farget vekter, (med 'jihadist-skjegg'), kom og heiv meg ut, av Nasjonalbiblioteket.

Jeg hadde lest bloggposten ovenfor, for meg selv.

(For å sjekke at språket ble riktig.

For å si det sånn).

Og vekteren sa jeg måtte være stille.

Men jeg har vært der, en del ganger, siden 2014, (da hoved-Deichman 'sendte' meg dit).

Og jeg vet at stillesonen, er i lesesalen, (i andre etasje).

(Jeg satt ved publikums-PC-ene, (heter det vel), i første etasje).

Så jeg ble trakassert/terrorisert, av denne 'jihadisten', (vil jeg si).

Mange andre folk, (blant annet to som satt der, og dreiv med microfilm, da jeg dukka opp), prater høyt der.

Og det var også kveming der, da jeg skulle bruker printeren/kopimaskinen.

To middelaldrende/eldre kvinnfolk surra rundt og oppholdt resepsjonsdama.

(Rimelig lenge.

For å si det sånn).

Så jeg fikk ikke bedt henne om å fikse printeren.

(Det var ikke mulig å logge på printeren.

For å skrive ut utskrifter, som man hadde i kø).

Så jeg satt meg ned, ved PC-en og surfa litt.

Og mens jeg gjorde det, så fiksa visst noen andre printeren.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg tok et bilde av den nevnte 'jihadist-vekteren' på veien ut:


PS 3.

Her kan man se, at Skjalg Nakkim og Lene Larsen har vært samboere, (fra Romerikes Blad 20. februar 2003):


PS 4.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter