Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. august 2009

Her kan man se at Erik Ribsskog er veldig populær blant damene, og at mange norske kvinner driver og leser på johncons-blogg

norske kvinner

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435592

PS.

Da kom jeg på en sang, som heter 'The Kids - Norske Jenter', som jeg digga for snart tredve år siden, så da tenkte jeg at jeg kunne ta med denne sangen til ære for de kvinnene som leser på bloggen da, hvis de synes det er i orden:



PS 2.

I den tråden som det er linket til ovenfor, så er det noen som skriver, og later som at de er meg.

Så jeg kommer ikke til å skrive der, for det ville bare blitt surr.

Noen skriver også at jeg flyttet inn hos dem, og brukte piller osv.

Det er ikke sant, jeg har alltid hatt mitt eget sted og bo, og jeg har aldri spist noen andre piller enn vitaminpiller.

Og spesielt gal har jeg aldri følt meg heller.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter