Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. januar 2010

Jeg kontaktet presidentkontoret i Frankrike, om det var riktig at min mormors grandonkel, Diderik Galtrup Gjedde Nyholm, fikk den franske æreslegionen

presidentkontor frankrike

PS.

Her er det jeg skrev, (så får vi se om det dukker opp noe svar, selv om det er kanskje å håpe litt mye. Vi får se):

Hi,

I lived in Paris, one or two months in 2005, since I overheard in Oslo, that I was followed by the 'mafian'.

I went to USA, but was sent back to Oslo via Paris.

From Detroit Airport.

I wasn't given a form, on the plane, and Detroit immigration-staff, insisted I filled out a French form.

Could it be since my grandmother Ingeborg Ribsskog, from Denmark, had a grand-uncle, called Diderik Galtrup Gjedde Nyholm, who received the French Légion d'honneur.

Even if it isn't menioned on Danish Wikipedia.

He was a judgde in the International Court in Egypt.

And I received his memoairs, when I was around 18 years old, before they disappeared from my other grandmothers house, (my fathers mothers house).

My mothers mother told me that Diderik Galtrup Gjedde Nyholm, was like a father for her grandfather, and his siblings, so Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, was almost like my great-great-great-great-grandfather then.

Something like this.

I think that US-immigration could have found out about this, when I checked in, in Frankfurt, and got Lufthansa, to not give me the form, and then the US immigration-officers, to mess with me, in Detroit.

Since France was unpopular in the USA, after 11. september 2001.

In the USA, French Fries, where renamed 'Freedom Fries', etc.

And USA, only liked 'New Europe', and not 'Old Europe', I remember, from the news then.

With George W. Bush, etc.

So I was wondering if you could please confirm this, that my grandmother Ingeborg Ribsskog b. Heegaard, in Denmark, got this order, so I can check with US immigration, if this was why they messed with me in Detroit, and sent me back to Europe, before I could set a footstep in the USA, (even if my fathers grandmother, Bergit Tovsdatter Mogan, was raised by foster-parents, in the USA. Which my family haven't told me).

And Police in Norway, and in the UK, where I live as a refugee, are messing with me.

The Home Office is also messing with me, and don't want to let me be registered as a refugee from Norway.

Thanks in advance for any help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE
UK

E-mail: eribsskog@gmail.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter