Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. januar 2010

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Wikipedia




Google Mail - En bruker skriver dritt om meg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




En bruker skriver dritt om meg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 5, 2010 at 3:46 PM




To:
Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>






Hei,

det er ingen psykolog som sier at jeg er gal, jeg har ingen diagnose, og er utskrevet fra timer hos psykolog osv., som jeg bare tok for å roe ned onkelen min, som jeg har forklart om på blogg.


Så dere driver med æreskrenkelser.

Så jeg bare råder dere til å fjerne det jeg nevnte.

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/1/5 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

Hei, Erik Ribsskog, og takk for din e-post.

05/01 2010 13:58 - Erik Ribsskog skrev:



> Hei,

>

> altså, selv om jeg har vært hos psykolog, så betyr ikke det at jeg er

> sinnsyk.

>

> Det er nok ikke riktig, dessverre.





Det er ikke det at du har vært hos psykolog som er problemet, det er det faktum at

han sier at du er gal som er problemet.



>

> Og dere begynner å blande trakassering på Wikipedia, med andre saker, som

> min blogg.



Så du får lov til å trakassere oss på Wikipedia på ditt nettsted, men vi får ikke

lov til å trakassere deg på vårt nettsted? Det er ikke helt rettferdig vel? (OMG,

du nekter oss rettighetene våre!). Fjern de trakkaserende innleggene du har av

norsk Wikipedia, dets administratorer og brukere både på nettstedet og IRC, så

skal vi vurdere å få fjernet trakasserende innlegg på Wikipedia av deg (det burde

ikke være så vanskelig; du sletter 30-40 innlegg på bloggen din, og vi fjerner ett

innlegg).



>

> Og det blir som at man blander Wikipedia-sida for Norge med Wikipedia-sida

> for idiot, for å si det sånn.

>

> En diskusjon om hva som skrives på 'Norge', har ikke noe med hva som skrive

> på siden for 'Idioti'.





Diskusjonen handler om et bloggen din, etter at du endret en artikkel med

referanse til bloggen din. Jeg ser ikke helt at det er store forskjellen der gitt..



>

> Så dere blander som om dere var en liten flokk med griser, og det er en

> uting, vil jeg si.



Takk, vi prøver å blande like mye som deg, men vi ligger fortsatt et godt stykke

etter. Skal prøve å bli bedre på det.



>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog





Med vennlig hilsen

Wikipedia Info Team







>

>

> 2010/1/5 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

>

> > Hei, Erik Ribsskog, og takk for din e-post.

> >

> > Siden du har publisert dine egne journaler hos psykiatrien i Vestfold så

> > har han

> > nok dessverre belegg for det han skriver (det viktigste på Wikipedia er jo

> > at det

> > finnes troverdige referanser). Vi kan derfor ikke fjerne informasjon du

> > allerede

> > har gjort tilgjengelig (derimot om du hadde fjernet alle blogginnleggene

> > dine om

> > Wikipedia og IRC-kanalene til Wikimedia, som helt urettferdig gjør ganske

> > store

> > beskyldninger om Wikipedia, så kunne det hende at vi kunne sett på saken).

> >

> > Mvh

> > Wikipedia Info Team

> >

> > 05/01 2010 13:19 - Erik Ribsskog skrev:

> >

> > > Hei,

> > >

> > > brukeren Nulvein skriver at jeg er sinnsyk, eller 'psykisk syk', som han

> > > skriver om meg, i denne linken:

> > >

> > > http://no.wikipedia.org/wiki/Diskusjon:Baroniet_Rosendal

> > >

> > > Det vil jeg helst ikke ha på meg, så det vil jeg helst at dere fjerner.

> > >

> > > Mvh.

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> >

> >

> > --

> > Wikipedia - http://no.wikipedia.org

> > --

> > NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses

> > ikke som

> > offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell

> > korrespondanse kan

> > du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.

> >

> >

>





--

Wikipedia - http://no.wikipedia.org

--

NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter