Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. mai 2010

Her kan vi se at Thomas Gravesen blir kalt for en 'hunter-gatherer'

hunter gatherer

http://www.dixies60.com/2009/11/03/top-60-everton-players-60-thomas-gravesen/

PS.

Hvordan skal man tolke dette?

Jo, vel, at han er av den rasen mennesker som har bodd i Europa siden steinalderen?

Og som nå blir tullet med av sumererne?

Er det derfor jeg ikke får rettighetene mine?

Jeg har også overhørt noe sånt, bak ryggen min, (fra noe sivil-politi?), at jeg ikke er ment å drive med rettsaker osv.

Er det fordi at jeg her i England, (og kanskje andre steder), blir sett på som en primitiv type 'hunter gatherer'-menneske, siden jeg har (mørk) blondt hår?

Hvem vet.

Det virker som at noe stinker ihvertfall.

Men men.

Alt kan jo ikke være like rettferdig her i verden.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg lurte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om 'hunter gatherer'-mennesket, på Wikipedia:

wiki hunter gatherer

http://en.wikipedia.org/wiki/Hunter-gatherer

PS 3.

Hvorfor sitter nordmenn på ræva og leser bloggen min, og ser på hva som foregår, lurer jeg.

Neste gang skjer dette i Norge, eller et sted nærmere Norge.

Når skal liksom avisene i Norge skrive om hva som foregår, (for eksempel min arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft og annet som har skjedd, som jeg har skrevet om på bloggen)?

Jeg må si at jeg lurer litt på hva faen som foregår.

Så sånn er det.

Men men.

PS 4.

Her kan man se det jeg har skrevet om på bloggen tidligere.

Liverpool Echo kaller Thomas Gravesen, for Thomas Graveson.

Det blir det samme som at norsk presse skulle kalt Harry Kirvisnemi for Harry Kirvisnemo.

Norsk presse tuller ikke med den mest populære sporten.

Dette er nok en villet feil, vil jeg tippe.

Dette, med denne trykkfeilen i navnet til Thomas Gravesen, betyr nok at den skaden han fikk, var et plott, (som en skade jeg fikk, virker det som for meg nå, da jeg trente med IT Akademiet på Vollsløkka, i Oslo, i år 2002, eller når det var, og fikk slått opp en korsbåndskade).

Nordiske folk, blir av mørkhårede tenkt på som primitive 'hunter-gatherere', som de mørkhårede, samarbeider om å legge planer mot.

De tar en og en person, og angriper, med snedige plott.

Gravesen ligner på han på Sørlandet, i Baneheia, som ble dømt for barnedrap, Viggo Kristiansen.

Var det egentlig et plott mot han?

Var han egentlig uskyldig.

Men ble han utsatt for et sumerer-plott?

(For det fantes vel ingen direkte bevis mot han?

Uten at jeg skal si det sikkert da, for jeg kjenner ikke detaljene om den saken.

Det var bare noe jeg tenkte på tilfeldigvis).

Dette kan man spørre seg, mener jeg.

(Hvis man ikke er treg i nøtta og sitter på ræva si som en dass da, som vel omtrent hele Norge gjør nå, virker det litt som for meg).

Her er mer om dette:

DSC00129

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter