Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. juli 2010

Jeg sendte en e-post til E-on, angående noen gamle strømregninger, som jeg skylder dem




Gmail - Your Formal Demand for Payment, from 27. June 2010 (Account Number: 012373289370).










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Your Formal Demand for Payment, from 27. June 2010 (Account Number: 012373289370).











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 6, 2010 at 12:33 PM




To:
DirectorofCustomerService@eonenergy.com






Hi,

last week I received your fomal demand of payment.

(Even if there is a complaint-case, from me, against you, with the Energy Ombudsman).

I called E-on, on Friday, and they advised me to contact UDS, a credit-company that you had sent the debt to.


Now I read on the internett, that UDS (Utility Debt Service), are your in-house debt-company.

I'm on a budget, in co-operation with the CCCS, (my reference number with the CCCS is 1105539).


And it's like a shoe-string budget, so I only have enough for food etc.

So all I can offer to pay you, untill I get a new job, (since I'm unemployed), is a token payment, for £1 a month.


(Like I also send to debt-companies like DML and CCS).

This is all I can afford at the moment, unfortunatly.

UDS tells me, that they can't accept this.

But I don't understand how they can't accept it, when it's all I can afford to pay.


This don't make any sence to me.

Why would you spend lots of money, on my debt-case, when I can't afford to pay anything at the moment, anyway?

This must be just to be unkind and un-siviliced.


So I hope you agree with me, that there isn't any sense in harassing people, in a way like that, and accept my payment-arrangement proposal that's all I can afford to pay, on the budget I'm on, in co-operation with the CCCS.


Hope this is alright!

Yours Sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter