Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. desember 2010

Jeg prøver å finne ut om ØA er i slekt med bestemor Ågot

er øa i slekt med bestemor Ågot

PS.

Jeg lurer på om det her er slekta til ØA:

slekta til øa

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/07/her-er-mer-om-slekta-til-farmora-mi.html

PS 2.

Jeg sendte en Facebook-melding til, mens jeg var i farta:






Hei,



Mellom Live Bruserud og Deg



Erik Ribsskog 5. desember kl. 13:29

er det du som er i slekt med bestemor Ågot, som Stine Mogan Olsen nevnte, som bor ved Bjerkøya, eller noe?


Jeg kontakta grandonkelen min fra Holmsbu, men han visste ikke hvem min tremenning Øystein Andersen, (aka. ØA), og adoptivforeldrene hans Reidun og Kai Andersen var.

Enda dem bodde rett over fjorden for han, på Sand.


Er ØA i slekta til bestemor Ågot eller?

Han har ei kusine, i Lørenskog, som heter Anita, mener jeg.

Er dette noe kjent, eller sender jeg til feil person?

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 5. desember kl. 13:44

Er det dere som bor på den gården, hvor jeg var med Ågot og plukka jordbær?


Er det Zachariasen som er besteforeldrene til Øystein?

Ågot prata om svarteboka, var det hos dere hu mente hu kanskje skulle lese i den?

Jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt myrdet, på Grete Ingebrigtsen sin gård, Løvås, i Kvelde, i 2005, men politiet vil ikke forklare meg nærmere hva som foregår, eller etterforske, så jeg befinner meg litt i et mareritt eller helvete her.


Men det er kanskje noen som skjønner hva som foregår.

Har du en bror, som ØA prata om, som ikke visste hva 'medium cola' var på Burger King, når ØA dro han med til Oslo?

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter