Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. mai 2011

Det får du nesten ta med Google da. Jeg har ikke noe med hvordan de indekserer. Dette er forresten også en nødblogg, grunnet manko på rettigheter

det får du ta med google

http://www.spillegal.no/threads/det-er-en-kynisk-ny-verden-erik-ribsskog.16696/page-27

PS.

Det bildet du har på t-skjorta di.

Det er det forresten jeg som har rettighetene til.

Så den t-skjorta er ulovlig, vil jeg si.

Den bruken der, av et bilde jeg eier rettighetene til, det har ikke jeg godkjent.

Og det er også latterliggjøring og trakassering, vil jeg si.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Kan dette være militær etterretning, som har gått til krig mot meg, lurer jeg litt nå.

Jeg er altså en sivilist, så jeg er ikke ansatt i Forsvaret, på noen som helst måte.

Og jeg har ikke kjennskap til gradert informasjon.

Unntatt at jeg ble sikkerhetsklarert, en helg, høsten 1990.

Men det var min tidligere stefar, Arne Thomassen, som dro meg med.

Mot min vilje, vil jeg si.

For å tømme et lager, hos Forsvarets Overkommando, høsten 1990, da jeg leide et rom hos dem, på Furuset.

Så det må ha vært et plott da, mistenker jeg.

Hvis de bruker det som unnskyldning, for å tulle med meg.

For det var tvangsarbeid, og ikke frivillig, vil jeg si.

For jeg ble vel truet, vil jeg si, til å være med på dette, av min tidligere stefar, Arne Thomassen, som var veldig tøff, og hans samboer, Mette Holter.

(En fredag ettermiddag, (som lyn fra klar himmel), da jeg kom hjem, etter en lang arbeidsuke, (og klar for en velfortjent frihelg vel), som kassamedarbeider, på OBS Triaden, i Lørenskog).

Så sånn var det.

Og Thomassen søkte også om å bli sikkerhetsklarert, for meg, uten at jeg hadde gitt han noe fullmakt, egentlig, til dette.

Så sånn var det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter