Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. juni 2011

Det her er Camilla Skriung, fra Svelvik, (og Natur og Ungdom, mm.), som har vært på fest hos meg, i Leirfaret, hvor jeg bodde alene, fra jeg var ti år

camilla skriung fra svelvik og natur og ungdom

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/pdf.php?pa=A&d=2006-11-28&p=4&read=1

PS.

Det var min søster, Pia Ribsskog, som flyttet opp til meg, fra Haldis Humblen, (og min far, Arne Mogan Olsen), like før jul 1988, var det vel.

Og da hadde hun en et par-tre fester der, med litt 'rare' folk som Camilla Skriung osv., fra 'Depeche/Lyche-gjengen' i Drammen, og miljøet rundt deres venninne Cecilie Hyde vel, fra Svelvik, som var som en slags lederskikkelse, i denne Depeche-gjengen, (tror jeg ihvertfall).

Så jeg fikk plutselig stua mi full av all slags mulige rare folk da.

Folk som man vel sjelden har sett maken til på Bergeråsen.

(Hvor de fleste var veldig 'mainstream').

Men men.

Men jeg syntes de var artige da, og var litt lei av den Stock, Aitken & Waterman-musikken, som ble spilt mye på radioen, på den her tiden.

(Jeg hadde kanskje hørt litt for mye på radio, (og musikkvideoer på TV), siden jeg bodde alene).

Så jeg tok litt etter den sære musikksmaken, som de 'rare' vennene til søstera mi hadde da.

Så sånn var det.

Camilla var forresten på den festen med ei blond, litt blodfattig vel, ung dame, som jeg ikke er helt sikker på hvem er.

Men min søster Pia, ville at jeg skulle gå bort og prate til hu litt blodfattige jenta da.

'Hvorfor det', spurte jeg søstera mi Pia da.

'Jo, gjør det', eller noe, svarte Pia da.

Så Pia er litt sånn hemmelighetsfull.

Hu ville ikke forklare om hvorfor hu sa en ting, da.

Så søstera mi er ikke en åpen person, men hu driver nok med noe slags spill, osv., vil jeg vel tro.

Playgirl, heter det vel.

Men men.

Noe sånt.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer fra Camilla Skriung, forresten:







  • Erik Ribsskog

    11. mars 2008

    Erik Ribsskog


    • Hei Camilla,

      var det ikke du som var venninne med Cecilie og søstra mi i Svelvik, for en del år siden?

      Så tror jeg at jeg så deg i Oslo, for mange år siden, etter at jeg hadde sett Terminator 2 på Colusseum på Majorstua?


      Jeg så deg på TV, under bilfri dag i Oslo for mange år siden, når du var i Natur og Ungdom, mener jeg det var.

      Jeg har noe problemer med politiet osv. nå jeg, at de driver å forfølger meg og bruker meg som spion mot mafiaen osv., uten at jeg har gjort noe galt.


      Du har ikke tid å se på det du?

      Siden jeg husker du er vant til å drive med organisasjonsarbeid osv. mener jeg.

      På forhånd takk for hjelp!

      Erik


  • Camilla Svendsen Skriung



    • Hei
      Jo da, det stemmer at vi tre hang sammen i Svelvik.
      Hyggelig at du husker meg, og har sett meg rundt om.
      Jeg kan ikke hjelpe deg med de problemene du nevner her, har hverken kompetanse eller tid til det. Beklager. Anbefaler deg å ta kontakt med Fri Rettshjelp og høre med dem om de kan hjelpe.

      Camilla


  • Erik Ribsskog

    13. mars 2008

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      takk for svar!

      Jeg har vært i kontakt med Fri Rettshjelp, de sendte meg til Oslo Kommune, som ikke kunne hjelpe.

      Men jeg er også i kontakt med fylkesmannen i Oslo og Akershus, og de driver og kikker på det nå da.


      Men jeg vet ikke om jeg klarer å forklare helt.

      Jeg ble jo egentlig jaget bort fra Norge.

      Så jeg vet ikke helt hvordan jeg burde gå frem for å få hjelp.

      Jeg ser du skriver at du har dårlig tid, så jeg skjønner at du ikke har tid til å kikke på det.


      Jeg skal legge ved noen linker, så kan du jo kikke om du skjønner noe av det, hvis du mot formodning skulle få tid en gang alikevel.

      http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/red-cross.html


      http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/lack-of-openness-from-government.html


      Så kan du jo kikke på det, hvis du får tid.

      Men jeg skjønner hvis du ikke har tid.

      En annen ting jeg lurte på, jeg så jo at du jobba med universitetsavisa på UIO.

      Det virker forresten som om det er noe tull med innholdet i Pizza Grandiosa forresten, det hadde kanksje vært noe for studenter å lære om.


      For jeg husker jeg chatta med ei som gikk på UIO, og hu sa at medstudentene hennes spiste mye 'grandis' der.

      Uten at jeg vet om det refererte til pizzaen eller innholdet, for å si det sånn, hvis det er riktig, slik man kan mistenke etter å ha gjort noe research om produksjonen.


      Jeg lærte jo litt om research osv. når jeg studerte på University of Sunderland, så jeg tror jeg har gjort det riktig, og det ser ikke helt bra ut.

      Men samme det.

      En annen ting som jeg også lurte på, og som jeg kom på nå.


      Det var at jeg leste jo til forberedene, mens jeg jobba på OBS Triaden, våren 91.

      Men da strøyk jeg, husker jeg.

      Jeg fikk vel ikke lest nok.

      Men jeg synes det var litt rart at jeg strøyk likevel, for jeg var vel ikke så på jordet.


      Jeg bare tok kurset, for å prøve å lære noe ved siden av jobben og.

      Det var vel ikke så mye kunnskap man lærte fra å jobbe på OBS Triaden.

      I hvertfall ikke fra å sitte i kassa, som jeg gjorde.

      Så jeg begynte å lese til ex-phil, når jeg bodde på Furuset der, hos halvbroren min og dem.


      Men det var vel riktig at jeg strøyk da.

      Og det er vel for seint nå, og sjekke om det var feil sensur f.eks?

      Ikke det at det er så viktig, det var bare noe jeg kom på nå.

      Det virker som om kanskje ikke alt er som det burde i Norge, så jeg tenkte, at jeg kunne jo høre om det i samme slengen.


      Men jeg skjønner det, hvis du ikke har tid å se på det.

      Men takk for svar og råd uansett!

      Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter