Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. juni 2012

Jeg sendte en e-post til Liverpool Housing Trust





Gmail - Thank you for contacting us











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Thank you for contacting us












autoreply@lht.co.uk

<autoreply@lht.co.uk>



Sat, Jun 9, 2012 at 7:47 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Thank you for contacting Vicinity Housing. This is an automatic email to acknowledge receipt of your enquiry. Someone will be in touch as soon as possible regarding your query.


Your enquiry reference no. is : 5522


Your message was as follows:

'Hi,
I'm refering to the voice-mail from Shirley, which I received yesterday.
I'm writing an e-mail, since I'm a bit low on credit, on my mobile.
Hope this is alright!
The reason I paid the £12.92 with my rent payment card, is because this is for two weeks service-charge, which I thought I'd pay fourthnightly.
I could apply for a Community Care Grant, like you suggested, because I could need to get some more furniture etc., here.
Since I'm unemployed it takes me some time to get all the furniture and I'm wondering about buying a used washing-machine now, (or a portable one), but a new one would have been better, of course.
Also, there was a small accident with the smoke-detector, when I moved in, about a month ago.
The battery was empty, so it made a noise, and when I tried to take it down, I saw that it wasn't like the smoke-detectors in Norway, because they aren't on the mains there.
So the smoke-detector needs to be put back, and it was a short-circuit, (eighter from that, or from before), so one of the fuses doesn't work, (that is the lighting, in the roof), so I have to use floor-lamps to get some light here.
Also the main heather in the living-room has a fault on the switch, so it's difficult to regulate the temperature.
And I haven't been given the code for the gate yet.
I thought I'd wait untill the housing benefit was sorted, before I reported about this, but since I got your voicemail now, I thought I'd send you an e-mail, explaing more about this, right away.
I'll search more about the Community Care Grant on the internet, this weekend.
And send an application to the Council.
Hope this is alright!
Yours sincerely,
Erik Ribsskog'







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter