Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. mars 2013

Mer fra Posegodt

PIC_6688

Pakken jeg sendte idag, den var på fire poser drops.

Tre poser isbre-drops og en pose Taveners-drops.

Disse fire posene med drops, de kostet tilsammen £3.30.

Og konvolutten, (har jeg regnet ut, i forbindelse med en tidligere bloggpost), den koster £0.33.

Og portoen, (fant jeg ut, på postkontoret, i dag), den var £6.62.

£3.30 + £0.33 + £6.62, det blir: £10.25.

Og for denne pakken, (som kostet kunden 159.60 norske kroner), så fikk jeg £17.18 av PayPal.

(Etter at de har trukket fra et overføringsgebyr, da).

£17.18 minus £10.25.

Det blir £6,93, altså cirka 60 kroner.

Så på noen pakker, så er dekningsbidraget bra.

Fortjenesten på denne pakken, er nok til å betale for web-hotell, for Posegodt, i mer enn en måned.

Så med noen fler sånne bestillinger, i måneden, så vil nok Posegodt gå overskudd.

Men jeg får se det an fremover.

Jeg har tenkt å justere vareprisene, sånn at de følger en bestemt kalkyle.

Så vi får se hvordan prisene blir i fremtiden.

Men hvis jeg får mange bestillinger, så kan jeg ha ganske lave priser, etterhvert.

Hvis jeg hadde fått fem sånne her bestillinger om dagen, så ville jeg jo ha tjent cirka tredve pund, om dagen.

Og det hadde vært nok til å leve av, her i England.

(Hvor levekostnadene er ganske lave, sammenlignet med i Norge, da).

Så vi får se om det blir noe fart på denne nettbutikken etterhvert.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter