Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. mai 2013

Enda mer fra Facebook









Grand Hotel Terrassen. Haldis Thoresen med noen kunder


Grand Hotel Terrassen. Haldis Thoresen med noen kunder


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 30. juli 2012 kl. 23:12




  • 21 personer liker dette.







  • Myriam H. Bjerkli Så flotte bilder:-)






  • Runar Hansen Så bra bilder da, på dette har jentene radio med seg kan man se.






  • Laila Skaatan Tror jenta til venstre er Turid Bredesen,f Malmgren.






  • Erik Ribsskog Nå skriver jeg kanskje mye, men det var artig å finne denne Facebook-gruppa.

    Etter at jeg flytta fra Jegersborggate, til faren min i Svelvik, høsten 1979.

    Så pleide jeg å besøke mora mi i Larvik, cirka en gang i måneden.
    ...Vis mer


    www.nordicchoicehotels.no

    Quality Hotel Grand Farris er et konferansehotell beliggende på bryggekanten i L...Vis mer








  • Arild Landhjem Koselig skrevet Erik R. Blomsterhaven var en sober hvit-duk resturant og jeg lurer på om ikke Bankettsalen lå i forlengelsen av denne mot Romberggata. Kanskje det var foldedører mellom dem.







  • Erik Ribsskog Ja,

    det er mulig.

    Det var litt flaut at folk klappa og sånn.

    Og jeg var jo en gutt, i 8-9-års alderen, så jeg syntes vel at det var flaut nok fra før, å spise på et sted, som het Blomsterhagen.

    Det er grenser for hvor tøft det høres ut, liksom.

    Men det var jo eget orkester osv., så det var veldig snobbete og fint da, (må man vel si).

    Er du i slekt med Hjørdis Landhjem som hadde kolonialbutikken, like ved der vi bodde, i Jegersborggate 16, forresten?

    Gikk ærend et par ganger, på posten, for henne, for hu tok seg av katta vår, som etterhvert fikk litt lite mat, vel.

    For firmaet til stefaren min, Arne Thomassen, gikk vel ikke så bra tror jeg.

    Takk for informasjon om Grand!

    Mvh.


    Erik Ribsskog









    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/411161908929873/?comment_id=520949651284431&notif_t=group_comment_reply

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter