Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. oktober 2013

Mer fra Posegodt





Gmail - Utgått dato








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Utgått dato










Posegodt

<post@posegodt.net>




Wed, Oct 16, 2013 at 6:14 PM





To:
Stein-Øivind Ruud <stein.ruud@gmail.com>








Hei,

da har jeg sendt en ny pose med Glacier Mint, nå i dag.

Så burde den være framme, en av de neste dagene.

Jeg kjøpte den på Home Bargains i Lord St., i Liverpool, i går.

Og den har best før-dato, langt uti 2014 la jeg merke til, da jeg
kjøpte den, i går.

Beklager at det var utgått best før-dato, på den forrige, som du fikk, i posten.

Jeg skal begynne å sjekke datoene nøyere, når jeg gjør innkjøp til
Posegodt, på Home Bargains, og i andre butikker.

Jeg var også innom Home Bargains, i County Rd., her i Walton, i
Liverpool, i dag.

Og kjøpte et par poser Glacier Mints, til meg selv.

(Siden jeg er en fan, av 'hard boiled' mint drops, må man vel si).

Og de hadde også best før dato, langt uti 2014.

Så det må ha vært unntaket, som bekrefter regelen, det at den posen du
først fikk, hadde dårlig best før-dato.

Jeg har handlet mye, på Home Bargains, og har ikke lagt merke til det,
at noe jeg har kjøpt der, har gått ut, på dato.

Men jeg skal sjekke dette nøyere, i fremtiden.

(Før jeg sender dette, i posten, til Norge og eventuelt andre land).

Beklager igjen problemene med dette.

Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Posegodt <post@posegodt.net>
Date: 2013/10/9
Subject: Re: Utgått dato
To: Stein-Øivind Ruud <stein.ruud@gmail.com>


Hei,

den kjøpte jeg på Home Bargains i County Rd., her i Liverpool, dagen
før jeg postet den.

Så det syntes jeg at hørtes rart ut.

Men jeg får sende en ny, til uka, når får arbeidsledighetstrygd, (på tirsdag).

Beklager dette!

Med Posegodt-hilsen,

Erik Ribsskog


2013/10/9 Stein-Øivind Ruud <stein.ruud@gmail.com>:
> Mottok i dag bestillingen min, og åpner den. Da jeg sjekker
> utløpsdatoen på glacier mints posen oppdager jeg at den gikk ut for to
> dager siden, det er jo litt stusselig å motta gammelt godteri og
> betale full pris!
>
> Mvh
>
> Stein-Øivind Ruud
>
> Sent from my iPhone







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter