Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. januar 2015

Mer fra Slependen

Nå var jeg nettopp, på Rema, for å handle mat.

Og jeg ble nesten kjørt ned, to ganger, på de få hundre meterne, bort til Rema.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Først var det den svarte Volvo SUV-en, (hvis jeg så det riktig), som har stått parkert, utafor 'russer-brakka' her, noen ganger.

Som nesten kjørte meg ned, etter at jeg hadde kasta søpla, og gikk, utafor 'russer-brakka' her.

(Før den bilen fortsatte, i 'hundre og hælvet'.

Opp mot Emma Hjorth der, (heter det vel)).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Så skulle jeg poste, (altså returnere til avsender), noen av de brevene jeg har fått, som jeg ikke har bedt om, (for å si det sånn).

(Altså ID-tyveri-saker.

Må man vel si).

Og da jeg gikk ut i fotgjengerfeltet, for å gå til postkassa, ved McDonalds Slependen.

Så bråbremset en Securitas-bil, (en slags to-seter/pickup vel), foran meg, mens jeg gikk, midt i fotgjengerfeltet.

(En bil stod med lysa på, på parkeringsplassen.

Ved 'kinarestaurant-bygget'.

Så Securitasbil-sjåføren, ble kanskje blenda.

Hva vet jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Dessuten, så er det såpass glatt, på fortauene, her på Slependen.

Så det tror jeg, at jeg skal sende en klage, til Bærum kommune, om.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter