Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. november 2015

Jeg sendte en e-post til det kongelige bibliotek i København

Erik Ribsskog
FW: Enda en oppdatering/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Breve efter min tipptippoldefar Anker Heegaard/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Henvendelse fra Folketingets Ombudsmand
Erik Ribsskog     Mon, Nov 2, 2015 at 1:37 PM
To: Bruno Svindborg
Cc: post@ombudsmanden.dk, Hovedbiblioteket Administrationen
Hei,

jeg var på det bibliotek, (det sorte diamant), tidligere i år, (jeg
bodde i København, fra mars til juli, i år).

Men det var jo låst overalt, annet enn der det var leksikon, (vil jeg si).

Jeg tok litt heis og sånn der.

Og man måtte ha spesiell tilatelse, for å kikke, i de andre
avdelingene der, (sånn som jeg husker det).

Så jeg synes kanskje, at det blir litt feil, å kalle dette, et bibliotek.

Når det er mer, som en klubb, for spesielt interesserte, liksom.

Dessuten, så bor jeg, i Norge nå.

Så det er litt upraktisk, å dra helt til Danmark, for å kikke på dette.

Kanskje det er mulig, å sende kopier, (som Rollag bibliotek, i
Nummedalen gjorde, da jeg kontaktet de, om min farmors slekt, som var
derfra, da sendte de meg skannede kopier, av Rollag sin bygdebok),
tenkte jeg.

Makan til dårlig kundeservice, må jeg si.

Kan du være venlig, at sende dette, til en overordnet, for en ny vurdæring.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også i mellemtiden sedt, at det også finnes, (i Jeres
samling), et reisepas, fra min tipptippoldemor Louse Feilberg.

Så om I også kunne fotokopiere det, og sende et scan?

På forhånd takk for eventuell hjelp!


2015-11-02 13:26 GMT+01:00 Bruno Svindborg :
> Hej.
>
> De 6 breve fra Julius Exner til Anket Heegaard findes i Håndskriftsamlingen
> på Det Kongelige Bibliotek.
>
>
>
> Venlige hilsener
>
>
>
> Bruno Svindborg
>
>
>
>
>
> ____________________________________________
> Det Kongelige Bibliotek
> Nationalbibliotek og Københavns Universitetsbibliotek
>
>
>
> Bruno Svindborg
>
> Forskningsbibliotekar - Research Librarian
>
> Det Kongelige Bibliotek - The Royal Library
>
> Håndskriftafdelingen - Manuscript Department
> P.O Box 2149 - DK-1016 København K
>
> +45 91324415 - bs@kb.dk
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter