Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. oktober 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Brit Elsfjordstrand har ingen forbindelser på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    20:01
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det min firemenning, lurte jeg.
    Jeg er sønn av Arne Mogan Olsen, som er sønn av Øivind Olsen, som var sønn av Hans Otto Olsen, som var bror, av skomakermester Johan Fredrik Brunmark Olsen, som var far, til tannlege Holger Philip Brunmark, som vel var din bestefar?
    Min fars yngste bror Runar Mogan Olsen, er tannlege, i Ås.
    Og det lurer jeg på om, kan være, fordi at din bestefar, var tannlege.
    Jeg fant dere i Aftenposten sitt arkiv, og har også korrespondert litt, på e-post, med din søster Kristine Brunmark.
    Min farfar hadde en bror som het Hans Bjørn Brunmark Olsen.
    Men han døde barnløs som de fleste av sine søsken, får jeg det til å bli.
    (Han flytta vel aldri fra barndomshjemmet/stedet Bergstø.
    Og det samme gjaldt vel fire-fem, av hans søsken).
    Min fotballtrener på Berger, (et par av årene), het Leif Brunmark Moen, og han var faren til Linda Moen, i klassen min, (som er min firemenning fortalte min far meg).
    Hu er etter Ragnhild Olsen, (søstera til skomakermesteren, din oldefar).
    Mens jeg er etter Ingeborg Olsen, (storesøstera til Ragnhild vel).
    Hu gifta seg med min oldefar Hans Otto Olsen, og flytta over, til Hurumlandet.
    Hu hadde visst jobba som tekstilarbeiderske.
    Var det på Berger, (hvor foreldrene er gravlagt, det var en skomaker fra Sverige og ei Randi fra Nesbygda).
    Jeg har drevet slektsforskning og funnet ut, av Brunmark går helt tilbake, til Birger Jarl og de gamle danske konger som Waldemar Seier osv., og faraoer og Odin osv.
    Og de var også etter den svenske spionsjefen Ødel Øgla.
    (Noe sånt).
    Så det er mye rart.
    Jeg får ikke lov av Drammen tingrett til å oppløse sameie på Hurumlandet, (noe de sa de skulle gjøre, i 2011).
    Så de tuller fælt, må jeg si.
    Tenkte jeg kunne prøve å sende en Faceobook-melding.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter