Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. juni 2009

Fler bilder fra Liverpool. (In Norwegian)

Photo 0604

Photo 0605

Photo 0607

Photo 0608

Photo 0609

Photo 0610

Photo 0611

Photo 0612

Photo 0613

Photo 0614

Photo 0615

Photo 0616

Photo 0617

Photo 0618

Photo 0619

Photo 0620

Photo 0621

Photo 0622

Photo 0623

Photo 0624

Photo 0625

Photo 0626

Photo 0627

Photo 0628

PS.

Jeg dro ut og tok et par halvlitere, igår.

Jeg dro blant annet på Bumper, som stengte klokka 4 vel.

Det er ganske uformelt der, så det går ann å slappe av litt, synes jeg.

Det er mye studenter og sånn der da, og ikke så mange slåsskjemper og sånn, kanskje.

Men men.

Så skulle jeg gå hjem fra Bumper da, klokka 4 ca.

Så går jeg nedover Hardman St.

Så sitter det en pen ung engelsk dame, å gråter, på en trapp, utenfor en butikk, eller noe.

Så spør jeg hvorfor hun gråter da.

Så sier hun at venninna hadde dratt fra henne, og dratt hjem uten henne da.

Og hu er helt hjelpesløs osv.

Det er mulig hu var litt dopa eller hun var ihvertfall veldig full, for hun bare satt der og gråt liksom.

Så jeg tok med henne i en drosje da, og dro hjem med drosja.

Og det kosta 5 pund.

Også ga jeg taxi-sjåføren 10 pund.

Og så telte hu jenta penga sine.

Hu hadde 16-17 pund, tror jeg.

Hu skulle til et sted som het Page Moss, og het Jane, tror jeg.

Noe sånt.

Hun hadde ganske langt, brunt hår, og var kanskje ikke så veldig gammel akkurat, 18 år kanskje, og gikk i en oransje kjole, med skuldrene bare, tror jeg det var.

Men jeg bare ga henne hjelp da, siden jeg kjeda meg.

Jeg var litt full og, så jeg var ikke så sjenert og sånn, som jeg sikkert hadde vært, hvis jeg hadde vært edru.

Hun bodde hos foreldra, må det vel ha vært.

Så hun turte ikke å ringe engang, for da ville det visst blitt problemer da.

Så jeg spurte ikke om hun skulle bli med meg, for hun ville ha fått problemer hjemme osv., selv om hun var i en sånn tilstand, at jeg måtte hjelpe henne inn i taxien.

Så hun var ikke sånn, at hun klarte seg selv.

Men jeg regna med, siden både taxisjåføren og jenta var engelske, at dem klarte å få henne hjem da.

For hun hadde nok penger.

Men det var en litt vanskelig situasjon, for hun jenta var veldig ung, så jeg kunne vel nesten ikke dra henne hjem heller.

Selv om han taxi-sjåføren ikke var så vennlig, da jeg forklarte at jenta skulle hjem til seg.

Så jeg får håpe at det ikke ble noe tull med taxi-sjåføren, når hu jenta skulle hjem.

Derfor tok jeg et bilde av taxien da, når den kjørte fra Dale St.

Selv om det skiltet ikke var så lett å tyde, så jeg nå.

Men den taxien var ikke helt svart, denne hadde noen lysere felter på sidene, tror jeg.

Så da går det vel kanskje ann å identifisere den.

For det er vel ikke alltid kanskje, at jentene kommer trygt hjem her i byen, selv om de tar taxi?

Jeg ser ihvertfall at noen jenter, de kikker på mange taxier, før de velger en å ta hjem.

Hva vet jeg.

Men, man får regne med at det gikk greit.

Hu jenta, (tror jeg det var), som lå på gulvet på gatekjøkkenet, i en gate i Matthew St-området, hun vet jeg ikke hvorfor lå sånn rett ut.

Men politi-folka burde vel latt ambulanse-folk drive med sånne folk som har mista bevisstheten, skulle man vel tro(?)

Uten at jeg er noe ekspert på sånne ting.

Men de politifolka her i byen, de virker ikke helt gode alltid, for å si det sånn.

Så noen ganger, så er det kanskje bedre å ikke ringe politiet?

Hva vet jeg.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter