Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. september 2009

Jeg sendte om det HR-kurset til Working Links




Google Mail - Regarding a course that I agreed with Danielle to take, when I was at a meeting at Working Links, this summer










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Regarding a course that I agreed with Danielle to take, when I was at a meeting at Working Links, this summer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 17, 2009 at 1:16 AM




To:
anne.marielloyd@workinglinks.co.uk






Hi,

when I was at Working Links, and spoke with Danielle, this summer, we agreed that I would start on a PHP/SQL-course, at Liverpool Community College.

What has happened now, is that Liverpool Community College, are contacting me, and are saying that this course, that was for six weeks, or three months, is now going to be a course that runs over a full year, oddly enough.


(I know this chance from Liverpool Community College sounds strange, but I have e-mails here, from the college, that I can send you, about this, if you want).

Now I found a new course, from Home Learning College, in HR Personell Skills, that I thing sounds fine, because I have been working with management, as a leader in a big Norwegian food-shop chain, Rimi, for ten years, and if I take that I course, I'd learn more about how HR is being practised, in the UK.


So then I think I could get an HR-job, (which I think is an interesting field, since I've been working on an employment-case, etc.).

I'm attaching the course-description, and I hope to hear back from you!


Hope that this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





Home Learning College Factsheets.pdf
281K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter