Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. februar 2012

Her kan man se hvorfor jeg dro ut til Bromborough. Det var fordi at jeg ikke hadde så mye penger, så jeg fant et tilbud på hotellrom




Gmail - Thank you for booking with Travelodge










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Thank you for booking with Travelodge











noreply@travelodge.co.uk
<noreply@travelodge.co.uk>



Wed, Jan 18, 2012 at 7:07 PM




To:
eribsskog@gmail.com







































To
ensure our email updates are delivered to your inbox, please add noreply@travelodge.co.uk
to your email Address Book.


Your booking is complete












Hello
Erik,


Here are the details of your booking. Please check the details

below to ensure they are correct.


Please ensure you keep this email and confirmation numbers safe as


any changes to, or cancellation of rooms will not be possible
without

them. You can view, amend and cancel your bookings simply by

logging on to :My
Travelodge.








Confirmation
number:

75733950
Rate:
Saver Rate













































Guest Name: Erik Ribsskog
To stay at: Bromborough Travelodge
Post code: CH62 4UE
Rate: Saver Rate
Arriving:
19 January 2012
Leaving: 20 January 2012
Staying in a: Double Room
Room cost: £29.00
Room extras:

Room Cancellation Insurance -

£1.50






The total cost is: £30.50








Check in/check out
Check in
is any time after 3pm.

Check out is by 12 noon on the day of departure.

Early check in and late check out services are available at many
hotels for an additional charge. Please check the Hotel
Information pages for more details.

Registered in England and Wales, company number 769170 Registered Office: Travelodge Hotels Ltd, Sleepy Hollow, Aylesbury Road, Thame, Oxon, OX9 3AT.
VAT registration number: 805367726.

Please do not respond to this email. If you
have an enquiry please contact
us
via our website.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter