Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2016

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: LTB199/16 - Major Event at CWU Conference 2016
Erik Ribsskog     Mon, Apr 4, 2016 at 9:53 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: CWU
Date: Thu, Mar 31, 2016 at 2:28 PM
Subject: LTB199/16 - Major Event at CWU Conference 2016
To: eribsskog@gmail.com


CWU.org
31 March 2016
LTB 199/16 Major Event at CWU Conference 2016 - Tuesday 26th April

No. 199/2016

 

31st March 2016

 



Dear Colleagues
Major Event at CWU Conference – Tuesday 26th April

I am pleased to confirm that the CWU has secured a major event at this year’s Annual Conference. On Tuesday 26th April from 7.30pm, at the BIC we will be hosting a night of music, comedy and politics as part of the #JC4PM tour. Alongside CWU speakers, we have secured high profile guests including Billy Bragg, Charlotte Church, John McDonnell, Attila the Stockbroker, Shappi Khorosandi, Francesca Martinez and others.

This event, like our People’s Post rally in Manchester will also be opened up for the public to attend. CWU Conference delegates have been automatically allocated a ticket for the evening. All you will need to do is bring your Conference pass. Members of the public need to obtain tickets, which will be available for free via eventbrite, shortly. As soon as these become available we will share the details with all branches so you can assist with the promotion of the event.

This high profile event is a major coup for the CWU. In line with this, we would hope that all Conference delegates take the time to support the evening.

Finally, a collection will be held on the night in support of Paul Maloney, Chair of the Birmingham and District Amal Branch.

Yours sincerely

 

Dave Ward
General Secretary


Email Attachments - Click to download

    LTB 199/16 Major Event at CWU Conference

To unsubscribe from this newsletter, click here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter