Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. mars 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:59
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,

dere har vel en IT-avdeling, som klarer å finne ut sånt.

(Hvem utga seg for å være meg.

Lurer jeg på).

Dette synes jeg høres rart ut.

Erik Ribsskog


tir. 3. mar. 2020 kl. 13:07 skrev Gullbrev :
>
> ##- Please type your reply above this line -##
>
> Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
>
> Ulrika Berg (Customer Service)
>
> Mar 3, 13:07 CET
>
> Hej igjen Erik,
>
> Takk for ditt svar.
> Vi kan ikke se hvem som bestilte brevet, for det står i ditt navn. Det er rart at noen velger å legge inn informasjonen din, men vi har ordnet det slik at ingen vil kunne bestille et Gullbrev i informasjonen din i fremtiden. Se også at brevet som ble sendt ut har kommet tilbake til oss. Vår tjeneste innebærer å bestille et konvolutt for å selge gull, så det er disse detaljene som kreves for å sende ut et brev. Vi tar selvfølgelig kritikken din til de ansvarlige.
>
> Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.
>
> Vi ønsker deg en fin dag videre.
>
>
>
> Ulrika Berg
> Customer Service Coordinator
>
> Erik Ribsskog
>
> Feb 29, 09:05 CET
>
> This is a follow-up to your previous request #40384 "Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd..."
>
> Hei,
>
> nå er det vel bare meg i verden, som heter Erik Ribsskog.
>
> Og denne e-post-adressen har jeg hatt, siden 2004.
>
> Så jeg ville nok visst det, hvis noen hadde en nesten lik e-post-adresse.
>
> Så den må dere lenger ut på landet med.
>
> Dere klarer kanskje å finne synderen, som har bestilt noe 'dritt', i mitt navn.
>
> For dette er bare en av tusen lignende saker, (for å si det sånn).
>
> Så jeg skulle gjerne visst hvem det var, som gjorde dette.
>
> Dette tar mye av min tid, (som jeg kunne brukt på mer nyttige ting).
>
> Dere burde kanskje ha bedre rutiner, for å unngå at sånt som dette skjer, (at folk blir heftet på grunn av 'dritt' som de ikke er interessert i).
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Vennligst send dette til en overordnet.
>
> Erik Ribsskog
>
> tor. 20. feb. 2020 kl. 10:00 skrev Gullbrev :
>
> This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
> [DOKYLK-GPOP]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter