Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Endelig fri etter 14 år!
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 10:39
Til: NOR - Kampanje Fellespostkasse
Kopi: juridisk , amnestyis , "EUteam@amnesty.org" , "John.Hook@amnesty.org.uk" , "Liliann.Okuyama@amnesty.org.uk" , "Eve.Willmott@amnesty.org.uk" , "MByler@amnesty.org" , jegenes@amnesty.no
Hei,

nå har det seg sånn, at dette, kun er en, av hundre eller tusenvis, av lignende saker.

Så det er ikke sånn, at jeg sitter, med en mappe, (eller noe lignende), for denne saken, foran meg, når jeg skriver nå.

Men når dere vet datoen, (14. 2. 2015), og klokkeslettet, (22.23), og 'tulle-versjonen' av navnet mitt.

Så ville det vel ikke være urimelig, å tro, at dere også har ip-adressen, som denne falske signeringen, ble sendt fra.

Og derfra, så burde vel en oppegående organisasjon, klare å finne ut, hvem synderne er, skulle man vel tro.

Så dette må jeg klage på, (at dere ikke forteller meg, hvem det er, som har begått dette identietstyveriet).

Erik Ribsskog


25. januar 2017 kl. 10:48 skrev NOR - Kampanje Fellespostkasse :
Hei Erik,



Vi har følgende informasjon registrert hos oss:



Den 14.02.2015 kl. 22.23 ble det signert en Amnesty-aksjon via Facebook for iranske Saman Naseem. (Se aksjonen her: https://www.amnesty.no/aksjon/stopp-drapet-p%C3%A5-saman-naseem) Aksjonen ble signert med følgende navn: Erik Von Løvenbalk Ribsskog og med følgende epostadresse: eribsskog@gmail.com. Det ble også huket av i feltet «Jeg er interessert i å høre mer. Amnesty kan kontakte meg på e-post». Når det blir huket av for dette vil man motta Amnestys nyhetsbrev.



Rett etter at vi mottok signaturen sendte vi en epost-kvittering til eribsskog@gmail.com som bekreftet at signaturen var mottatt. I denne kvitteringsmailen sto det også følgende: Hvis andre har misbrukt din e-postadresse til å signere aksjonen, send e-post til info@amnesty.no.



Samme kveld ble det også sendt en epost fra oss til eribsskog@gmail.com som bekreftet påmeldingen på nyhetsbrevet. I denne bekreftelsen står følgende: «Hvis du skulle bestemme deg for at du ikke ønsker å motta e-postene våre, melder du deg enkelt av ved å klikke på angitt lenke i nyhetsbrevene». I hvert nyhetsbrev er det en lenke for avmelding som man enkelt kan trykke på for å stanse nyhetsbrevene.



Siden 14.02.2015 er det regelmessig sendt nyhetsbrev til adressen eribsskog@gmail.com. Før oktober 2016 kan vi ikke se at vi har fått tilbakemelding fra deg om at du har blitt registrert mot ditt ønske.



Dersom man mistenker identitetstyveri er det viktig at man melder fra så raskt som mulig.



Vi beklager selvsagt at du har fått disse henvendelsene uten at du har ønsket det. Den eneste måten vi kunne sikret dette enda mer på var om vi hadde pålogging med BankID for signering av aksjoner. Dette ville imidlertid gjøre vårt arbeid for samvittighetsfanger svært tungvint og mange av de som signerer våre aksjoner i dag ville nok ikke tatt seg tid til dette. Dette ville fått store konsekvenser for effektiviteten i vårt arbeid for mennesker som er utsatt for menneskerettighetsbrudd.



Vi har nå anonymisert deg i vårt register slik at all informasjon om navn, epostadresse osv. ikke lenger er søkbart hos oss. Dette vil også gjelde all historikk.



Vennlig hilsen
Cecilie Willetts
Kampanjeavdelingen
Amnesty International i Norge

Tlf: 22 40 22 00








From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 21. januar 2017 04:14
To: NOR - Kampanje Fellespostkasse
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Endelig fri etter 14 år!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





20. oktober 2016 kl. 11:01 skrev NOR - Kampanje Fellespostkasse :

Hei Erik,



Vi beklager om du feilaktig er registrert for nyhetsbrevet til Amnesty International i Norge. Jeg ser at vi har sendt deg nyhetsbrev siden februar 2015 i forbindelse med at du signerte en aksjon via nettsiden vår.



Jeg har nå meldt deg av nyhetsbrevet slik at du ikke får flere eposter fra oss.





Vennlig hilsen
Cecilie Willetts
Kampanjeavdelingen
Amnesty International i Norge

Tlf: 22 40 22 00

Nett: www.amnesty.no
Blogg: blogg.amnesty.no
Twitter: twitter.com/Amnesty_Norge
Facebook: facebook.com/AmnestyNorge



Bli SMS-aktivist, og motta våre viktigste aksjoner på SMS!
Send SMS til 2115:   AMNESTY   
(30 kr / mnd )

cid:field.Body.0.692





From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 20. oktober 2016 06:17
To: juridisk
Cc: NOR - Kampanje Fellespostkasse
Subject: Klage/Fwd: Endelig fri etter 14 år!



Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ----------
From: Amnesty International
Date: 2016-10-18 15:22 GMT+02:00
Subject: Endelig fri etter 14 år!
To: Erik Ribsskog

http://tr.anpdm.com/track?t=v&mid=17611364&uid=833450087&type=open



Problemer med å lese mailen? Klikk her for å lese på nett.





Amnesty International

Løslatt!

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/top_fold_left.gif





http://img2.anpdm.com/Amnesty_International_Norge/mohamedoustor.jpg





Endelig hjemme igjen!

I går kveld kom den fantastiske nyheten om at Mohamedou Ould Slahi endelig er løslatt fra Guantánamo og har kommet hjem til familien sin i Mauritania. Han har sittet på den amerikanske fangeleiren på Cuba i 14 år uten tiltale eller dom.

Mohamedou Slahi har vært i fangeleiren på Guantánamo siden 5. august 2002. Han ble utsatt for grov tortur, og i alle årene på Guantánamo ble han aldri siktet for en forbrytelse.

Avgjørelsen om at han skulle løslates ble tatt på en høring i juni i år, og siden da har familien ventet i spenning på når Mohamedou skulle slippe fri.

Ifølge American Civil Liberty Union (ACLU), som har forsvart Mohamedou i alle årene på Guantánamo, var det første han gjorde etter at han var løslatt å takke alle som har kjempet for ham:

Jeg er takknemlig og står i gjeld til alle som har stått ved min side. Jeg har lært at godhet krysser grenser, kulturer og etnisiteter. Jeg er overlykkelig over å bli gjenforent med familien min.

I Norge var det 17 847 personer som signerte aksjonen for Mohamedou. Endelig har rettferdigheten seiret!





SE GLEDESSCENENE FRA SLAHIS HJEMKOMST

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/button_arrow.gif







http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/top_fold_left.gif



DEL MAILEN

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_facebook.gif

DEL

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_twitter.gif

DEL

FØLG OSS



http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_facebook.gif

LIK

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_twitter.gif

FØLG



http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_youtube.gif

FØLG

http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/icon_instagram.gif

FØLG









SEND TIL EN VENN http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/footer_link_arrow.gif

STØTT OSS http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/footer_link_arrow.gif

KONTAKT OSS http://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/footer_link_arrow.gif







Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com
MELD DEG AV HERhttp://customers.anpdm.com/amnesty_int_sverige/1309_mknd/footer_link_arrow.gif

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter