Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhetsbrev fra Mental Helse for november 2016
Erik Ribsskog 14. mars 2017 kl. 10:13
Til: Grethe Ettung
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


18. januar 2017 kl. 10:31 skrev Grethe Ettung :
Hei,

Til din informasjon har jeg fjernet deg som mottaker av våre Nyhetsbrev.

Mvh

Grethe Ettung



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: tirsdag 17. januar 2017 13.44
Til: juridisk
Kopi: Grethe Ettung
Emne: Klage/Fwd: Nyhetsbrev fra Mental Helse for november 2016



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ----------
From: Grethe Ettung
Date: 2016-12-02 0:41 GMT+01:00
Subject: Nyhetsbrev fra Mental Helse for november 2016
To: erib.sskog@gmail.com


Hvis du har problemer med å lese denne e-posten kan du lese den i nettleseren din.

Bilde er fjernet av sender. Mental Helse

NYHETSBREV
Nyhetsbrev fra Mental Helse for november 2016

I dette nyhetsbrevet kan du blant annet lese om at Mental Helse krever strakstiltak fra helseministeren mot unødvendig tvangsbruk i psykiatrien, om ny struktur i Mental Helse og ny landsleder samt om Mental Helse sitt første æresmedlem.

Bilde er fjernet av sender.

Mental Helse krever strakstiltak

Mental Helse krever strakstiltak fra helseministeren mot unødvendig tvangsbruk i psykiatrien.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Kristian Haugland, ny landsleder i Mental Helse

Kristian Haugland ble i dag valgt til ny landsleder på MH sitt landsmøte.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Ny struktur i Mental Helse

Et overveldende flertall på landsmøtet vedtok ny struktur for Mental Helse.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Resolusjon 1: Pakkeforløp

Mental Helses landsmøte er motstander av standardiserte behandlingsforløp.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Æresmedlem i Mental Helse

Einfrid Halvorsen er Mental Helse sitt første æresmedlem.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Totalt 207 prosjekter har fått ExtraExpress-midler

Lista over mottakere av ExtraExpressmidler er nå offentliggjort.

Les mer

Bilde er fjernet av sender.

Trim med fastlegen

Å mosjonere med fastlegen gir resultater.

Les mer

Mental Helse, Storgata 38, 0182 Oslo
Sentralbord: 09875 E-post: post@mentalhelse.no Medlemsregister: medlem@mentalhelse.no

Denne e-posten ble sendt til erib.sskog@gmail.com fordi du abonnerer på dette nyhetsbrevet. Klikk her dersom du ikke ønsker å motta flere slike e-poster.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter