Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. desember 2011

Her er den nye kapittel-nummereringen for Min Bok




Her er linker til de forskjellige kapitlene:

Min Bok - Forord



Min Bok - Kapittel 1: Toppen 4



Min Bok - Kapittel 2: Vestmarka



Min Bok - Kapittel 3: Østre Halsen



Min Bok - Kapittel 4: Brunlanes



Min Bok - Kapittel 5: Mellomhagen



Min Bok - Kapitell 6: Mer fra Mellomhagen



Min Bok - Kapittel 7: Nevlunghavn



Min Bok - Kapittel 8: Mer om mine besteforeldre



Min Bok - Kapittel 9: Jegersborggate



Min Bok - Kapittel 10: Mer fra Jegersborggate



Min Bok - Kapittel 11: Enda mer fra Jegersborggate



Min Bok - Kapittel 12: Enda mer fra Jegersborggate, (del 2)



Min Bok - Kapittel 13: Hellinga 7B



Min Bok - Kapittel 14: Mer fra Hellinga 7B



Min Bok - Kapittel 15: Jugoslavia



Min Bok - Kapittel 16: Enda mer fra Hellinga 7B



Min Bok - Kapittel 17: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 2)



Min Bok - Kapittel 18: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 3)



Min Bok - Kapittel 19: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 4)



Min Bok - Kapittel 20: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 5)



Min Bok - Kapittel 21: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 6)



Min Bok - Kapittel 22: Enda mer fra Hellinga 7B, (del 7)



Min Bok - Kapittel 23: Leirfaret 4B



Min Bok - Kapittel 24: Mer fra Leirfaret 4B



Min Bok - Kapittel 25: Enda mer fra Leirfaret 4B



Min Bok - Kapittel 26: Enda mer fra Leirfaret 4B, (del 2)



Min Bok - Kapittel 27: Enda mer fra Leirfaret 4B, (del 3)



Min Bok - Kapittel 28: Enda mer fra Leirfaret 4B, (del 4)



Min Bok - Kapittel 29: Enda mer fra Leirfaret 4B, (del 5)



Min Bok - Kapittel 30: Brighton



Min Bok - Kapittel 31: Niende klasse



Min Bok - Kapittel 32: Mer fra niende klasse



Min Bok - Kapittel 33: Weymouth



Min Bok - Kapittel 34: Sande Videregående



Min Bok - Kapittel 35: Sveits



Min Bok - Kapittel 36: Mer fra Sande Videregående



Min Bok - Kapittel 37: Enda mer fra Sande Videregående



Min Bok - Kapittel 38: Enda mer fra Sande Videregående. (del 2)



Min Bok - Kapittel 39: Enda mer fra Sande Videregående. (del 3)



Min Bok - Kapittel 40: Sommeren 1988



Min Bok - Kapittel 41: Mer fra sommeren 1988



Min Bok - Kapittel 42: Enda mer fra sommeren 1988



Min Bok - Kapittel 43: Enda mer fra sommeren 1988, (del 2)



Min Bok - Kapittel 44: Enda mer fra sommeren 1988, (del 3)



Min Bok - Kapittel 45: Enda mer fra sommeren 1988, (del 4)



Min Bok - Kapittel 46: Enda mer fra sommeren 1988, (del 5)



Min Bok - Kapittel 47: Enda mer fra sommeren 1988, (del 6)



Min Bok - Kapittel 48: Enda mer fra sommeren 1988, (del 7)



Min Bok - Kapittel 49: Gjerdes Videregående



Min Bok - Kapittel 50: Mer fra Gjerdes Videregående



Min Bok - Kapittel 51: Enda mer fra Gjerdes Videregående



Min Bok - Kapittel 52: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 2)



Min Bok - Kapittel 53: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 3)



Min Bok - Kapittel 54: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 4)



Min Bok - Kapittel 55: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 5)



Min Bok - Kapittel 56: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 6)



Min Bok - Kapittel 57: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 7)



Min Bok - Kapittel 58: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 8)



Min Bok - Kapittel 59: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 9)



Min Bok - Kapittel 60: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 10)



Min Bok - Kapittel 61: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 11)



Min Bok - Kapittel 62: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 12)



Min Bok - Kapittel 63: Enda mer fra Gjerdes Videregående, (del 13)



Min Bok - Kapittel 64: Jula 1988



Min Bok - Kapittel 65: Gjerdes juleball



Min Bok - Kapittel 66: Kristiansand



Min Bok - Kapittel 67: Russetida



Min Bok - Kapittel 68: Mer fra russetida



Min Bok - Kapittel 69: Den siste tiden i Leirfaret 4B



Min Bok - Kapittel 70: CC Storkjøp



Min Bok - Kapittel 71: Mer fra CC Storkjøp



Min Bok - Kapittel 72: Brighton sommeren 1989



Min Bok - Kapittel 73: Mer fra Brighton sommeren 1989



Min Bok - Kapittel 74: Sand



Min Bok - Kapittel 75: Mer fra Sand



Min Bok - Kapittel 76: Enda mer fra Sand



Min Bok - Kapittel 77: Enda mer fra Sand, (del 2)



Min Bok - Kapittel 78: Enda mer fra Sand, (del 3)



Min Bok - Kapittel 79: Fler erindringer fra tiden før jeg flyttet til Oslo



Min Bok - Kapittel 80: Fler erindringer fra tiden før jeg flyttet til Oslo, (del 2)



Min Bok - Kapittel 81: Fler erindringer fra tiden før jeg flyttet til Oslo, (del 3)



Min Bok - Kapittel 82: Fler erindringer fra tiden før jeg flyttet til Oslo, (del 4)



Min Bok - Kapittel 83: Fler erindringer fra tiden før jeg flyttet til Oslo, (del 5)










PS.

Det neste jeg skal gjøre, i forbindelse med Min Bok, det er å legge alle kapitlene inn i en Doc-fil, (heter det vel).

Jeg kommer ikke til å forrandre noe, på det som jeg har skrevet.

Annet enn å rette eventuelle nye skrivefeil, (og eventuelt andre småfeil), som jeg finner.

Og annet enn å fikse på meta-informasjon, som har blitt feil, etter at jeg gjorde om på kapitell-nummereringen.

Men jeg kommer ikke til å forrandre noe på meningen i memoarene da.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter